FŐOLDAL  |  MÁRKÁINK  |  SZERVIZ  |  RÓLUNK  |  VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK  |  ADATVÉDELEM  |  KAPCSOLAT  |  GY.I.K.
 


SEIKO Karóra
Seiko női karórák
Kinetic
Prospex
Premier
Sportura
Velatura
Seiko 5
Presage
Seiko férfi karórák

CASIO Karóra
Casio G-Shock karórák
Casio Protrek karórák

AKCIÓS Karóra
TW Steel

Karóraszíj
Invicta
Casio
Hirsch
TW Steel
Egyéb karóraszíj
Nautica
Scitec

PULSAR Karóra
Solar

LORUS Karóra
Gyermekórák

Slazenger Karóra
Női
Férfi

 
Vásárlással kapcsolatos információk!


Elérhetőségek

A cég neve: Realsys Reload Kft.

Székhely: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43

Üzlet címe: 2120 Dunakeszi, Fő út 105.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Cégjegyzékszám: 13-09-173390

Adószám: 25107630-2-13

Kapcsolattartó: Kozonics Gábor

Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43

E-mail: info@aceldivat.hu

Kapcsolattartó telefonszáma: +36 30 / 88 22 515

Webáruházunk tárhely szolgáltatója, a Realsys Kft.

2120 Dunakeszi, Fő út 117.
email: realsys@realsys.hu
tel.: +36 27 412 412

Az oldal kivitelezését és fejlesztését saját cégünk, a Realsys Reload Kft. végzi.



Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Realsys Reload Kft. (székhelye: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43, a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság Cg. 13-09-173390 cégjegyzékszámon nyilvántartásba vette, adószáma: 25107630-2-13), mint eladó (továbbiakban: eladó, vállalkozás) internetes webáruházában forgalmazott termékeket a vásárlók (továbbiakban: vásárlók, fogyasztók) eladóval szemben érvényesíthető jogait, illetve az eladó kötelezettségeit és felelősségét. A vásárló a webáruházban történő megrendelés elküldésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF-et.

A szerződés nyelve és formája
Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések magyar nyelven köttetnek. A webáruházban leadott megrendelés ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így az nem minősül írásban kötött szerződésnek, azt az eladó nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

Árak
A termékek fogyasztói ára mindig a kiválasztott termék mellett vagy alatt kerül feltüntetésre. Az árak minden esetben magyar forintban értendők, és a 27% Áfát tartalmazzák.
A weboldalon található árak előfordulhat, hogy tévesen kerülnek feltüntetésre, ebben az esetben cégünk fenntartja magának az árváltoztatás jogát. Amennyiben ezt a módosított árat a vásárló nem fogadja el, úgy eladónak jogában áll a hatályos jogszabályok szerint a megrendelést nem elfogadni és annak teljesítését megtagadni. A webáruház a termékek tulajdonjogát a vételár kiegyenlítéséig fenntartja magának. A www.aceldivat.hu-n feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a honlap tulajdonosának részéről nem minősül nyilvános ajánlattételnek! Megrendelés esetén eladó a megrendelést elektronikus úton visszaigazolja vásárlónak a pontos vételárral és szállítási feltételekkel.


A vásárlás menete

A www.aceldivat.hu online áruházban történő vásárláshoz előzetes regisztráció nem szükséges, elegendő csak a személyes adatok (név, cím, elérhetőség, és e-mail cím) megadása a kosár oldalon.

Kosár és tartalma
A termék mellett (a termékoldalon alul) látható "kosár ikon" megnyomásával a termék a jobb felső sarokban található kosárba kerül (a kosár tartalma ekkor frissül), ahol megjelenik a "megrendelem" gomb. A "megrendelem" gomb megnyomásával léphet a kosárba, itt tetszőlegesen törölheti az egyes termékeket, illetve változtathat a mennyiségen is. Amennyiben több terméket adna a kosárhoz, úgy bármely termékkategóriára kattintva visszaléphet az oldalra, miközben a kosár tartalma megmarad és hozzáadhatja a kívánt termékeket. A kosárban lévő terméke(ke)t a piros x-szel tudja törölni.

Megrendelés véglegesítése
Az adatok pontos kitöltése és a generált ellenőrzőkód beírása után a "megrendelés elküldése" gomb megnyomásával a rendelés elküldésre kerül, mely tartalmazza a megrendelt termék és az esetleges postaköltség árát. A megrendelés elküldése vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet!

Rendelés feldolgozás és a szerződés megkötése
A megrendelés a vásárlót 48 órás időtartamban köti. Amennyiben megrendelését az általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az eladó, úgy a vásárló mentesül a megrendelési kötöttsége alól.
A vásárlónak bármikor lehetősége van a megrendelés leadására. Az eladó legkésőbb a vásárló megrendelésének elküldését követő 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolja vásárló megrendelését. A szerződés az eladó által tett ajánlatnak a vásárló által történő elfogadásával jön létre.

Termék információk
A kiválasztott termék jellemzői az árucikkre vonatkozó kép mellett és alatt találhatóak. A felsorolt jellemzők tájékoztató jellegűek, előfordulhatnak elírások, ezek változtatási jogát a terméket gyártó cég, és az online áruház üzemeltetője egyaránt fenntartja! Az esetleges elírásokért, (ár, méret, szín stb.) felelősséget az online áruház üzemeltetője nem vállal és a változtatások jogát is fenntartja. A színek eltérhetnek a valóságtól, mert azok nagyban függnek a vásárló, ill. felhasználó által megjelenítésre használt eszköztől, illetve annak beállításaitól. Cégünk az ebből eredő félreértésekért semmilyen felelősséget nem vállal. Amennyiben bizonytalan, úgy a problémák elkerülésének megelőzésére a színek tekintetében kérjük egyeztessen munkatársunkkal.
A készletet, és a termékek listáját folyamatosan ellenőrizzük és frissítjük. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a rendelt termék mégsem elérhető. A nem teljesíthető rendelésről a megrendelő legkésőbb a megrendelést következő munkanapon e-mail értesítést kap. Amennyiben a felhasználó által megrendelt termék nincs a webáruház készletén, és a vásárló által meghatározott időpontig a leszállítása nem lehetséges, úgy a vásárlónak jogában áll a vásárlási szándékától elállni.
Amennyiben nem érkezik a megrendelést követő legkésőbb 48 órán belül az Ön által megadott e-mail címre egy automatikus elektronikus levél, amely tartalmazza a megrendelt terméket és a termékkel kapcsolatos információkat, valamint a megrendelő adatait, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal tetején megadott elérhetőségeink egyikén. Amennyiben az automatikus elektronikus üzenet megérkezik az Ön által megadott e-mail címre, de a megrendelő adatainál észleli, hogy korábban hibás adatot, adatokat szerepeltetett, kérjük, hogy mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal tetején megadott elérhetőségeink egyikén.

A megrendelést akkor véglegesíti webáruházunk, és akkor tekinthető szerződésnek, ha azt a vásárló részére az online áruházunk (az eladó) visszaigazolja, és elfogadja. Az elállás jogát a webáruház fenntartja.

Fizetési módok
Utánvéttel: átvételkor (utánvét a futárnak, vagy a postásnak fizetendő). A megrendelt termék, valamint a kiszállítás költsége csomagküldő szolgáltatás igénybevétele esetén a termék kiszállításakor, átvételkor kerül megfizetésre készpénzben a futárnak, a csomag átadásával egy időben.

Előreutalással: A megrendelt termék, valamint a hozzá tartozó csomagküldési díj banki előreutalással is kiegyenlíthető. Ebben az esetben az utalás kizárólag munkatársunk e-mailben vagy telefonon történő visszaigazolását követően indítható a következő bankszámlaszámra: Magnet Bank 16200230-10014420-00000000. A megrendelés visszaigazolás tartalmazza az összes adatot és információt, mely az utalás teljesítéséhez szükséges. Az utalás megjegyzés rovatában a megrendelés visszaigazolás számát kell feltüntetni. A megrendelt terméket az átutalt összeg megérkezését követően tudjuk kiszállítani a megrendelő részére.

Készpénzben: személyes átvételkor. A megrendelt terméket üzletünkben személyesen az átvételkor tudja kifizetni.

Szállítási mód
Cégünk a Magyar Posta futárszolgálattal szállíttatja csomagjait. A szállítási díj Magyarország területén belül 1300 Ft, 20 000 Ft felett ingyenes, azaz a házhoz szállítás díjtalan!
Szállítási határidő
A 13:00 után beérkező rendelések, csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. A szállítási idő 1-4 munkanap, kivételt képeznek a szíjak és egyéb alkatrészek, ezekről természetesen minden esetben egyeztetünk a vásárlóval.


Az adatbeviteli hibák javításának technikai lehetőségei - Felelősség a megadott adatok valódiságáért

A vásárlónak a megrendelés folyamán a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van az általa megadott adatok módosítására. Minden esetben a vásárló felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, mivel ezen adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a rendelt termék. A megrendelésével a vásárló tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden költségét a vásárlóra hárítani. Az eladót a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím, a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége, illetve az adott postafiók spamszűrőjének működése (nézze meg a spam-ek között, nem került-e esetleg oda a visszaigazoló e-mail) a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

A megrendelést követő legkésőbb 48 órán belül az Ön által megadott e-mail címre egy automatikus elektronikus levelet küldünk, amely tartalmazza a megrendelt terméket és a termékkel kapcsolatos információkat, valamint a megrendelő adatait. Amennyiben azt észleli, hogy korábban hibás adatot, adatokat szerepeltetett adatbeviteli hiba végett, kérjük, hogy mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal tetején megadott elérhetőségeink egyikén.


A vásárlót megillető elállási jogról

Elállási jog gyakorlásának menete
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja a termék adásvételére irányuló szerződés esetén, vagy a termék, esetlegesen több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is bármikor gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben biztosított jogát az alábbi minta alapján e-mail-ben az info@aceldivat.hu e-mail címre, vagy az alábbi és a honlapról innen letölthető: Elállási nyilatkozat minta felhasználásával postai úton gyakorolhatja az alábbi címre való megküldéssel:

Címzett: Realsys Reload Kft.
Cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Keltezés

Az elállási nyilatkozat érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.

Az eladó kötelezettségei elállás esetén

Az eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.

Az eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztókifejezett beleegyezése alapján az eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az eladót felelősség nem terheli.

Többletköltségek
Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltségeket az eladó nem köteles visszatéríteni. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn eladó visszatérítési kötelezettsége.

Visszatartási jog
Az eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket eladónak nem áll módjában elfogadni.

A fogyasztó kötelezettségei elállás vagy felmondás esetén

A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak vagy az eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt megküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az eladó címére kell visszaküldeni, illetve személyesen az eladó üzlethelyiségébe nyitvatartási időben eljuttatni.

Postázási cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43. Postai úton történő feladás esetében a fogyasztó felelőssége a szakszerű csomagolás, és a csomag biztonságos szállíttatása (ajánlatos a csomagot értékbiztosítással feladni). Az elveszett vagy sérült csomagokért eladó felelősséget nem vállal.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését. (Kiemelt figyelemmel ügyeljen a termék sérülésmentességére.)

Az elállási jog kizártsága

Az eladó kifejezetten felhívja a fogyasztó figyelmét, hogy fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a c és az e pontban meghatározottak esetén: olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.


Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

Garanciális javítás feltételei

A termékek garanciális javítását a márkaképviselet által kijelölt garanciális szerviz végzi. Címét és elérhetőségét a termék mellé mellékelt gyári használati útmutató és garancia füzet tartalmazza. A szervizbe való eljuttatás a fogyasztó feladata és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, a számlát, vagy annak másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges. Fogyasztónak előzetes egyeztetés és ügyintézési díj mellett lehetősége van eladón keresztül kezeltetni a garanciális és szerviz igényeit.

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás egy év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést az eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Az eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza), rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása; helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás; elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó:
elsősorban választása szerint javítást vagy cserét követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése em lehetséges, vagy ha az az eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Felhasználónak okozott érdeksérelmet. Amennyiben az eladó a javítást vagy a cserét nem vállalta ezen kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a javításhoz, vagy a cseréhez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó választása szerint a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az eladó költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket cserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A javítást vagy cserét a termék tulajdonságaira és a Felhasználó által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a javítást, vagy cserét legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A javítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a javítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének cserélése, javítása esetén a cserélt, javított termékre (termékrészre), valamint a javítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az eladót terhelik.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatossági és Termékszavatossági pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. A jótállás tehát nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő, így különösen kellékszavatossági és termékszavatossági, illetve kártérítési jogainak érvényesítését.

Amennyiben felek között jogvita alakulna ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a fogyasztó békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a Panaszkezelési és jogérvényesítési lehetőségek pontban feltüntetettek szerint.

Használati útmutató, jótállás, szavatosság

Javítás után a szakszervizből a termék csomagküldő szolgáltatással kerül vissza fogyasztóhoz, illetve átvehető személyesen a szakszervizben. A javítás a megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kerül elvégzésre. Amennyiben fogyasztó eladót bízza meg az ügyintézéssel, eladó törekszik arra, hogy az ügy jellegétől függően az 15 napon belül elintézésre kerüljön. Vásárlói véleményeltérés esetén eladó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel és a panaszkezelési eljárásnak megfelelően jár el (ld. lentebb) úgy, hogy az ügy jellegétől függően szakszerviztől szakvéleményt szerez be. Amennyiben a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a kijelölt minőségvizsgáló szervezetektől közvetlenül kérhet szakvéleményt. A szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében a webáruház fokozott mértékben együttműködik. Ennek keretében a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot ad. További vita esetén a fogyasztó a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat. A jótállási kötelezettség nem áll fenn, ha eladó vagy a kijelölt szakszerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű, a használati útmutatóban leírttól eltérő, durva használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be.
Kérjük, a használati útmutatóban leírtakat saját érdekében tartsa be, mert eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén az termékért jótállást nem vállalunk. A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint ezek mindennapi használatából adódó elhasználódására, karcolásokra, kopásokra, illetve díszítő kövek külső behatásra történő elvesztésére sem.

Kellékszavatosság

Fogyasztó az eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő vásárló az átvétel időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadásának időpontjában már léteztek. Az elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a fogyasztóval kötött szerződés esetén a vásárló az átvétel időpontjától számított egy éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A fogyasztó választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése nem lehetséges, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást, vagy a cserét a fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére a fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

A fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni.A fogyasztó közvetlenül az eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést, vagyis a kiszállítást, ill. átvételt követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles a fogyasztó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog, jelen esetben termék hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a fogyasztónak minősülő vásárló választása szerint a Kellékszavatosság pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék javítását, vagy cseréjét kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig akkor, ha nem rendelkezik a gyártó által adott műszaki leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével ezen jogosultságát elveszti.

A fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania. A gyártó vagy forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak vagy forgalmazónak a mentesüléshez elegendő a felsoroltakból egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a cserélt termékre, illetve javított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szavatossági igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a fogyasztó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Realsys Reload Kft.
Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43
Telefonszám: +36 30 / 88 22 515
E-mail cím: info@aceldivat.hu

Felelősség korlátozása

Mindenkor a Felhasználó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. A webáruházban történő vásárlás feltételezi a felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.


Panaszkezelési és jogérvényesítési lehetőségek

A vásárló a termékkel vagy az eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken és módokon terjesztheti elő:

Üzlet címe: 2120 Dunakeszi, Fő út 105.
Nyitva tartás: H: Zárva, K-P: 10-18, Sz: 10-13, V: Zárva

E-mail: info@aceldivat.hu

Telefonszám: +36 30 / 88 22 515

A vásárlók könyvébe való bejegyzés
A vásárlók könyve az üzletben található. Az ide bekerült bejegyzésekre az eladó 30 napon belül köteles írásban válaszolni.

Szóban vagy írásban
A vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása a panasz jellegéből adódóan nem lehetséges, vagy a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. A vállalkozás a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. A vállalkozás minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás egyedi azonosítószámmal látja el, mely a későbbiekben egyszerűsítheti a panasz visszakeresését.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás az elutasítás indokairól tájékoztatja a fogyasztót.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

A fogyasztó neve, lakcíme,

A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

A fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

A jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

A jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, illetve telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Abban az esetben, ha az eladó és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvitát az előzőekben leírt lehetőségek alapján nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára.

A fogyasztóvédelmi hatóságoknál való panasztétel
Amennyiben a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listáját az alábbi linken találja.
http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás
A vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Per rendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás
A vásárló az eladóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Ha a vásárló fogyasztói panaszát elutasítják, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni.
Az eljárás megindításának feltétele a békéltető testületnél a következő.
A fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.
Ez alapján a vállalkozásokat válaszirat megküldésének kötelezettsége terheli, a békéltető testület felhívására. A vállalkozásokat továbbá a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség és az egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása is terheli.

A vállalkozásunkhoz tartozó területileg illetékes békéltető testület elérhetősége:
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
telefonszáma: +36(1)-269-0703
e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A további békéltető testületek listája országosan

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

A békéltető testületekről és működésükről bővebben itt tájékozódhat: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu

Európai Bizottság online vitarendezési platformja
Az Európai Bizottság által létrehozott honlap, amelyen regisztráció után lehetőség nyílik a felek vásárlással kapcsolatos jogvitájának rendezésére. Így a vásárló egy kérelem kitöltésével elkerülheti a bírósági eljárást és érvényesítheti jogait.

Európai Bizottság online vitarendezési platformja itt érhető el:
EU online vitarendezési platform



- Elállási nyilatkozat minta
 

AZ ÖN KOSARA ÜRES!

 


TW Steel TW132 unisex karóra

99000 Ft


Invicta 10683 Aviator karóraszíj

14900 Ft


 
COPYRIGHT 2010 ACELDIVAT.HU